Flix is een toonaangevend wereldwijd travel-techbedrijf dat zich richt op duurzame en betaalbare reismogelijkheden. Sinds de oprichting heeft het bedrijf al meer dan 500 miljoen reizigers bediend in meer dan 40 landen op 4 continenten, via de merken FlixBus, FlixTrain, Greyhound en Kâmil Koç. Dankzij een asset-light bedrijfsmodel en een innovatief technologieplatform voor zowel reizigers als partners, heeft Flix snel een leidende positie verworven in het langeafstandsbusvervoer in Europa, Noord-Amerika en Turkije. Daarnaast breidt het bedrijf zich snel uit naar Zuid-Amerika en Azië.

Flix speelt in op een groeiende vraag naar langeafstandsbus- en treinreizen, gedreven door een toenemend milieubewustzijn in de samenleving. Het bedrijf streeft ernaar om in Europa tegen 2040 en wereldwijd tegen 2050 volledig klimaatneutraal te opereren. Bovendien heeft Flix zich aangesloten bij het Science Based Targets initiative (SBTi), een internationaal erkend wetenschappelijk kader, waarmee het bedrijf concrete doelstellingen heeft vastgesteld om zijn impact al tegen 2032 aanzienlijk te verminderen.

Momenteel niet beschikbaar