LINDA. is een Nederlands magazine dat in 2003 werd gelanceerd, met niemand minder dan Linda de Mol als boegbeeld én naamgever. Sinds de eerste editie heeft het blad zich razendsnel ontwikkeld tot een van de populairste vrouwenbladen van het land. Het staat bekend om zijn stijlvolle vormgeving, persoonlijke interviews, openhartige verhalen en een flinke dosis (zelf)spot.
Wat LINDA. onderscheidt, is dat het net zo goed glamour als kwetsbaarheid durft te tonen. Vaste thema’s zijn liefde, relaties, uiterlijk, werk, kinderen, seks, en alles wat vrouwen (rond de 30-50) bezighoudt. Het blad is modern, uitgesproken en vaak maatschappelijk betrokken, maar zonder belerend te zijn.
Elke editie heeft een specifiek thema – van “LINDA. boos” tot “LINDA. bloot” – en het blad werkt regelmatig samen met bekende Nederlanders die ook op de cover verschijnen. Daarnaast is het merk uitgegroeid tot een compleet mediamerk, met o.a. LINDA.tv, podcasts, social media en LINDA.meiden (gericht op jongere vrouwen).